Witamy w Sklep Foofoo

Regulamin Sklepu

1. Informacje ogólne

1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.foofoo.pl

1.2. Właścicielem sklepu internetowego jest firma FooFoo - Natalia Paszkowska, mieszcząca się pod adresem Boh.Warszawy 40 , 70-342 Szczecin w Centrum Handlowe Turzyn lokalu to  2.c.7 i 2.n.3

1.3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym , są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto),

1.4. Niniejszy regulamin określający zasady sprzedaży Produktów w Sklepie Internetowym przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną;

1.5. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących wymagań technicznych:

  1. zastosowania przeglądarek: Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript, Adobe Flash Player i Cookies lub Mozilla Firefox w wersji 11.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript, Adobe Flash Player i Cookies,
  2. minimalnej rozdzielczości ekranu: 1280 x 720 pikseli.

1.6. Klient ma dostęp do Regulaminu nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej www.foofoo.pl na której umieszony jest regulamin. Klient akceptuje niniejszy Regulamin na stronie www.foofoo.pl przy użyciu stosownego formularza, podczas rejestracji, składania zamówienia lub w zamówieniu złożonym drogą elektroniczną.

1.7. Podczas korzystania ze Sklepu Internetowego Klient zobowiązany jest w szczególności do przestrzegania zakazu dostarczania z użyciem środków komunikacji elektronicznej treści powodujących zakłócenie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych oraz naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

1.8. Reklamacje dotyczące usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w tym nieprawidłowości lub przerw w funkcjonowaniu infrastruktury technicznej Sklepu Internetowego, należy składać do Działu Obsługi. Reklamacja powinna określać imię i nazwisko reklamującego, jego adres korespondencyjny oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. FooFoo zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia, a gdyby to nie było możliwe, do powiadomienia w tym terminie reklamującego o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje dotyczące niezgodności Produktu z umową oraz gwarancji udzielonej na Produkt można składać w trybie wskazanym w punkcie VI Regulaminu.

1.9. Za zgodą Klienta jego Dane osobowe znajdują się w bazie Sklepu Internetowego. Administratorem danych jest FooFoo. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji zamówienia lub w zakresie każdorazowo określonym zgodą Klienta. Dane te są chronione i przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883, z późn. zm.) oraz z Dyrektywą 95/46/WE. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak zgoda na ich przetwarzanie jest niezbędna do zrealizowania zamówienia przez Sklep Internetowy. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

 

2. Składanie zamówień

2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu przez 24h.

2.2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu.

2.3. Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość dokonywania zakupów wielokrotnie, śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia, wglądu we wszystkie złożone zamówienia, również archiwalne, wprowadzania zmian lub anulowania złożonego zamówienia, które nie zostało przekazane do realizacji, zmiany adresu wysyłki oraz udziału w aktualnych programach partnerskich i lojalnościowych.

2.4. Można złożyć jednorazowe zamówienie bez konieczności zakładania konta w sklepie internetowym. Umowa zostaje zawarta i jest wiażąca w momencie gdy status realizacji zamówienia zostaje ustawiony na "gotowe do wysłania". O fakcie tym informujemy osobnym mailem wysłanym na adres zamawiającego.  Pierwszy automatyczny mail, który zawiera wszystkich istotne elementy zamówienia, nie stanowi przyjęcia oferty, lecz informuję klienta o tym, że jego zamówienie wpłynęło.

2.5. Informacje dotyczące akcpetowanych przez nas metodach płatności oraz sposobie wysyłki można znaleźć na stronie Warunki Zakupu.

2.6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

2.7. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

2.8. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.

2.9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.
 

3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień

3.1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Zamawiającego w formularzu. W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru tej formy płatności).

3.2. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest podanie podczas składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki.

3.3. Zamówienia, w których w/w danych nie podano, lub są one niepełne nie będą przyjmowane do realizacji.

3.4. Sklep internetowy FooFoo zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Kontakt telefoniczny będzie odbywał się wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 – 16:00

3.5. W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia.
 

4. Realizacja zamówienia

4.1. Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub na zamówienie.Termin dostawy zostanie każdorazowo indywidualnie uzgodniony z klientem.

4.2. W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).

4.3. Po złożeniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.

4.4. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia płatnego przelewem - rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 2 tygodnie. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

4.5. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia za pobraniem – rozpoczyna od razu po wpłynięciu formularza zamówienia na skrzynkę poczty elektronicznej sklepu (w przypadku zamówienia złożonego w dniu wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu roboczym)

4.6. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy.

4.7. Dane do przelewu (przedpłaty na konto):
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sklep FooFoo Natalia Emilia Paszkowska
Boh.Warszawy 40 , 70-342 Szczecin - Centrum Handlowe Turzyn lokalu to  2.c.7 i 2.n.3

BNP PARIBAS FORTIS - FORTIS BANK POLSKA  S.A. - ODDZIAŁ W SZCZECINIE
PL 35 1600 1260 1843 4900 0000 0001

NIP: 852-250-34-60, REGON: 320956096
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W TYTULE przelewu prosimy wpisać:

NAZWISKO, IMIĘ, nr zamówienia
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4.8. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.

4.9. W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, gdyż zamówienie przyjęte do realizacji nie może zostać anulowane.

4.10. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

4.11. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
 

5. Sposób i termin dostawy

5.1. Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adresy podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu jednorazowego zamówienia.

5.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 1 - 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku zamówienia za pobraniem), bądź zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.

5.3. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć opakowanie. Jeżeli są widoczne jakieś istotne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i sporządzić - w obecności listonosza lub kuriera - Protokół Szkody. Na podstawie tego dokumentu możemy uznać reklamację

5.4. W przypadku braku terminowego regulowania zobowiązań przez Kupującego (opłacania zamówionych przesyłek) względem Sprzedającego, Sprzedający może wstrzymać dostawę lub ją opóźnić do czasu otrzymania należnej mu płatności. Sprzedający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności z tytułu tak powstałego opóźnienia w dostawie lub w przypadku jej braku.
 

6. Zwroty, reklamacje

6.1. Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie 10 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.

6.2. Jeśli chcesz zwrócić towar w sklepie internetowym skontaktuj się mailowo z pracownikiem sklepu lub telefonicznie.

6.3. W przypadku zwrotu towaru w celu skrócenia czasu obsługi  prosimy, aby zwracany towar był nieużywany, wraz z oryginalnym opakowaniem, kompletny, z elementami które posiadał w momencie sprzedaży.

6.4. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona na życzenie klienta) oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza lub kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę.

6.5. Brak dołączonego paragonu lub faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).

6.6. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej (list polecony ekonomiczny) na adres sklepu internetowego.

6.7. Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (kolor), które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta. Nie stanowią one podstawy do składania reklamacji.

6.8. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora.

6.10. W momencie zwrotu lub reklamacji, zakupione produkty należy odesłać na adres sklepu: ul. Trentowskiego 34,  71-303 Szczecin

6.11. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta.

6.12. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.

6.13. Zwrotowi nie podlegają przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.

6.14. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:

  • należy powiadomić sklep (w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu,
  • towar należy odesłać na adres sklepu internetowego,
  • do reklamowanego towaru prosimy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę (o ile była wystawiona) oraz wypełniony formularz zwrotu (zarejestrowany na stronie sklepu zwrot w dziale reklamacji).   

6.15. Aby Państwa zwrot/reklamacja mógł zostać szybko rozpatrzony, prosimy: - zarejestrować zwrot poprzez panel administracyjny klienta - dział reklamacji, podając w nim niezbędne informacje. Po zarejestrowaniu reklamacji wydrukuj ją i dołącz do odsyłanego produktu. Towar w oryginalnym opakowaniu, należy zapakować w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem poleconym na adres sklepu.

6.16. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.

6.17. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej, o ile wartość towaru zatrzymanego przez klienta nie przekroczy kwoty objętej promocją (wtedy promocja bezpłatnej wysyłki nadal obowiązuje).

6.18. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto).

6.19. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją).

6.20. Sklep nie wymienia produktów, przyjmuje tylko zwroty.
 

7. Prawa autorskie i odpowiedzialność

7.1. Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania, jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.

7.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie (nieupoważnione).

7.3. Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie www.foofoo.pl bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych.

Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).